Diskusia - WINDSURF - Všetko zlé je na niečo dobré
» Štulo
03.09.2003 17:36:41 |
Všetko zlé je na niečo dobré Mame tu medzisezonny cas ked mnohi budeme spekulovat nad novym materialom.
|
mafo
03.09.2003 o 17:36 |
RE: Všetko zlé je na niečo dobré exsistuju uvazki s plastovimi drziakmi ktore sa zacvaknu.
|
audino
10.06.2003 o 13:30 |
RE: Všetko zlé je na niečo dobré Juraj: Niekde uplne na konci, konkretne druhy prispevok od konca som nejake pripomienky k jednej plachte Arrows pisal. Okrem toho popisovaneho problemu s okom som s nimi nemal doteraz ziadne ine problemy.
|
Juraj
10.06.2003 o 13:03 |
RE: Všetko zlé je na niečo dobré Aké máte skúsenosti s plachtami Arrows?
|
audino
30.04.2003 o 07:32 |
RE: Všetko zlé je na niečo dobré Mám malý dotaz, možno trochu off-topic. Včera som kupoval novú finu a keď som ju skúšal vraziť do plaváku, zistil som, že mi nesedí celkom dobre v boxe. Na prednej strane z neho presahuje o cca. 1mm. Je to v pohode alebo to môže byť zdrojom spinoutov prípadne to inak zhorší jazdné vlastnosti?
|
Štulo
22.04.2003 o 13:35 |
RE: Všetko zlé je na niečo dobré Jedine fungujuce vario ktore som stretol boli Da Kine (priesvitna buzirka a kovovy dzindzik ktory zabezpecuje pritiahnutie aj povolenie). Daju sa aj lahko namontovat bez rozoberania rahna. Taky isty typ je aj fix. Musim vsak povedat ze ta priesvitna buzirka sa mi vzdy ohybala smerom k plachte. Po prvom problematickom zaveseni sa znovu ohnu naspat. Ostatne vario s umelohmotnym dzindzikom som nevedel nastavit za jazdy a navyse samovolne povolovali.
|
audino
22.04.2003 o 09:47 |
RE: Všetko zlé je na niečo dobré Aké máte skúsenosti s vario trapézovými úväzkami? Nepovoľujú sa vám? Viete niekto doporučit nejaké fixné, ktoré sa dajú namontovať a zhodiť bez toho aby bolo nutné rozoberať rahno?
|
TomdV
12.04.2003 o 03:28 |
RE: Všetko zlé je na niečo dobré Moje zkusenost s plachty Pacific rezonuji s uvedenym. Koupil jsem VMAX 8.5 a detskou plachtu pres telefon. Slecna na druhe strane dratu je inzerovala jako kvalitni evropske plachty za rozumnou cenu. Vetsi plachta se roztrhla u predniho okraje dolniho okna - prodejce mi poslal Gastru po doplaceni rozdilu. Detskou plachtu jsme pouzili jednou a diru jsme do ni zatim nevyrobili ale uz z ni vlaji ruzne plastikove pasky. Gastra je vyrazne lepsi po vsech strankach - nejenon co se tyce trvanlivosti ale hlavne jizdnich vlastnosti - dalsi duvod se Pacificu vyvarovat. Zajimalo by me jaka je zkusenost ucastniku fora s plachtama "LOFT"
|
Štulo
11.04.2003 o 09:38 |
RE: Všetko zlé je na niečo dobré Este par cerstvych postrehov, vlastne jeden zasadny: donedavna som si myslel ze znackove fabricke dosky su pri dnesnych technologiach nedostihnutelne nejakymi "handmade". Po precitani si clanku na www.krchoff.net o vyrobkoch pana Bohusa z LM pod znackou ACT som radikalne zmenil nazor. Kedze LM je od BR len na skok, dohodol som si stretnutie a vyrazil za p. Bohusom. Moje vlastne i odpozorovane skusenosti s nicenim a lamanim plavakov som vyuzil pri porovnani s jeho doskami. Mozem zodpovedne prehlasit su nezlomitelne (jazdenim), trapezovym hakom neotlacitelne, boxy nevytrhnutelne a nevyvalitelne a rovnako lahke ako "fabricke". Mimochodom rovnaky nazor som pocul aj od ludi ktori na nich maju NIECO odjazdene (M.Antol...) Dovodov onej pevnosti je niekolko - lahke polystyr. jadro je lepene z 2 polovic a laminatovy spoj - akysi akoby kyl je prve spevnenie. Dalej su do tohto jadra po celej dlzke a hrubke vlozene 2 olaminovane sendvicove platy-tzv. stringre (u fab. dosiek ich ma napr. JP ale len u modelov wave aj to len v spodnej casti). Dalej z oboch boxov aj insertov vybiehaju do jadra spevnujuce akesi sendvicove rebra (toto je u beznych dosiek nevidane). Cele polystyr. jadro je uzavrete laminatom a pokryte sendvicovou penou, na palube 2 vrstvovou. Uplne na vrchu je najpodstatnejsi rozdiel: fabricke surfy su vkladane do formy a povrch tvori len tenka vrstva sklolaminatu a geclcoat, ktory vyplnuje formu (gelcoat je nieco podobne ako striekaci git na auta). Na rozdiel od toho p. Bohus na vrch dava pomerne hrubu diolen-kevlarovu tkaninu, ktora je omnoho pevnejsia nez gelcoat-sklolaminat. Takato technologia je vsak pre seriovu vyrobu do foriem nepouzitelna. Vsetko je samozrejme robene vakuovanim, ktore optimalizuje presytenie tkanin a spotrebu zivice, odstranuje bubliny a vytvara dokonale hladky povrch. Toto vsetko mozem tak trochu posudit, lebo s laminovanim urcite skusenosti mam-v minulosti som robil rychlostne modely lodi trieda FSR. Treba dodat ze zaverecne "pomalovanie" trochu pokrivkava. Tu je vsak mozne vziat si len hladku bielu dosku, dat si ju naairbrushovat a na zaver p. Bohus nanesie drsny povrch, nalepi footpady a finito. Cena takejto dosky je okolo 25 000 Sk vratane finy. Co sa tyka shapu je to nieco v style JP a spravi to na mieru. POZOR, pan Bohus je sam surfista, je uz na penzii a ma trosilinku snahu ovplyvnit cloveka pri volbe dosky podla svojho oblubeneho frirajdu - tzn. treba za nim ist s jasnou predstavou. Na zaver tolko: KLOBUK DOLE!
|
Wsurfer
18.11.2002 o 18:18 |
RE: Všetko zlé je na niečo dobré Štulo: niečo sa mi marí že Hood River nemá ďaleko k Tichému oceánu, takže klasický (oceánsky) swell sa tam môže prejaviť...
|
Štulo
17.11.2002 o 17:33 |
RE: Všetko zlé je na niečo dobré Ten swell bol asi naozaj brept. Tento vyraz sa pouziva hlavne na pomenovanie rychlych tiahlych vln, ktore vznikli v oceane a mozu prichadzat aj v miestnom bezvetri(atlanticky swell).
|
Pridaj diskusný príspevok k téme
Ak chceš pridať diskusný príspevok, musíš byť prihlásený.
» Pridaj diskusný príspevok k téme s prílohou