PRIHLÁSENIE NOVINKY E-SHOP

Diskusia - WINDSURF - Poraďte mi

» Návrat na prehľad tém

» Kark   
Kark
11.02.2005 23:06:36
Poraďte mi

Ahojte, mám 26 rokov a windsurfing sa mi už od detstva veľmi páči. Tento šport som nikdy neskúšal a som úplný laik. Bol by som Vám veľmi vďačný, keby ste mi poradili aký surf by som si mal kúpiť, na čo si mám dať pozor, čo všetko potrebujem a koľko ma to asi bude stáť? Mal by som záujem o niečo staršie. Ako som spomínal, som laik a nerád by som sa nechal nachytať. Som vysoký 178cm a vážim 75 kg. Ďakujem Vám.

» Pridaj príspevok k téme

X-speed X-speed   11.02.2005 o 23:06

RE: Poraďte mi

asi by som tu do toho nemal kecat starym harcovnikom ws,ale aspon nieco:mal by si si pozicat od niekoho alebo v pozicovni velku dosku a malu plachtuaj ked je to ako kamion,ale zistis svoje zrucnosti a moznosti,a vobec , ci ta to chyti alebo nie,lebo windsurfing je laska aj fanatizmus v jednomchlapci vedia o com hovorim,neda sa ostat niekde medzi,proste to milujes alebo nie.neoplati sa ti investovat do dosky50 000 a do plachy ties tazke peniaze,ked vides 1x na vodu a zistis ze ta to nebavi,najlepsie bude ked zajdes do cantiny,tam ti urcite poradia,ked ta to chyti,velmi radi ta privitame vo ws rodine.aloha

Wsurfer Wsurfer   10.02.2005 o 15:12

Myslím že Milan1 a Slavmiro sú trochu príliš optimisti. Ja by som rozhodne netvrdil že po 8 razoch na veľkom plaváku môžeš skočiť rovno na 130 l. Na tvojom mieste by som to najprv fakt vyskúšal, či sa na to vôbec postavíš. Ak sa na 130 l udržíš a budeš mať aj pôžitok z jazdy, potom ok. Väčšinou to však tak nebýva. A 8 jázd, to môže byť kľudne aj jedna sezóna, záleží od tvojich možností sa kedykoľvek dostať k vode a nielen cez víkend a dúfať že akurát vtedy bude fúkať. Naviac keď si nekúpiš hneď aj neoprén, tak budeš obmedzený len na letné mesiace, teda cca od konca júna do začiatku septembra. Len toľko.

Milan1 Milan1   10.02.2005 o 14:07