Diskusia - WINDSURF - Poraďte mi
» Kark
11.02.2005 23:06:36 |
Poraďte mi Ahojte, mám 26 rokov a windsurfing sa mi už od detstva veľmi páči. Tento šport som nikdy neskúšal a som úplný laik. Bol by som Vám veľmi vďačný, keby ste mi poradili aký surf by som si mal kúpiť, na čo si mám dať pozor, čo všetko potrebujem a koľko ma to asi bude stáť? Mal by som záujem o niečo staršie. Ako som spomínal, som laik a nerád by som sa nechal nachytať. Som vysoký 178cm a vážim 75 kg. Ďakujem Vám.
|
X-speed
11.02.2005 o 23:06 |
RE: Poraďte mi asi by som tu do toho nemal kecat starym harcovnikom ws,ale aspon nieco:mal by si si pozicat od niekoho alebo v pozicovni velku dosku a malu plachtuaj ked je to ako kamion,ale zistis svoje zrucnosti a moznosti,a vobec , ci ta to chyti alebo nie,lebo windsurfing je laska aj fanatizmus v jednomchlapci vedia o com hovorim,neda sa ostat niekde medzi,proste to milujes alebo nie.neoplati sa ti investovat do dosky50 000 a do plachy ties tazke peniaze,ked vides 1x na vodu a zistis ze ta to nebavi,najlepsie bude ked zajdes do cantiny,tam ti urcite poradia,ked ta to chyti,velmi radi ta privitame vo ws rodine.aloha
|
Wsurfer
10.02.2005 o 15:12 |
RE: Poraďte mi Myslím že Milan1 a Slavmiro sú trochu príliš optimisti. Ja by som rozhodne netvrdil že po 8 razoch na veľkom plaváku môžeš skočiť rovno na 130 l. Na tvojom mieste by som to najprv fakt vyskúšal, či sa na to vôbec postavíš. Ak sa na 130 l udržíš a budeš mať aj pôžitok z jazdy, potom ok. Väčšinou to však tak nebýva. A 8 jázd, to môže byť kľudne aj jedna sezóna, záleží od tvojich možností sa kedykoľvek dostať k vode a nielen cez víkend a dúfať že akurát vtedy bude fúkať. Naviac keď si nekúpiš hneď aj neoprén, tak budeš obmedzený len na letné mesiace, teda cca od konca júna do začiatku septembra. Len toľko.
|
Milan1
10.02.2005 o 14:07 |